• Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.
Back to top

Γενικά

Η πολιτική επιστροφών της εταιρείας διαρκεί 14 ημέρες. Σε περίπτωση που οι 14 ημέρες έχουν παρέλθει δυστυχώς δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε επιστροφή των χρημάτων σας ή αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν.
Για να είστε δικαιούχος επιστροφής προϊόντος, το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να έρθει στην ίδια κατάσταση με την οποία το παραλάβατε.
Συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας τέτοιας κατηγορίας είναι οι κάρτες δώρων. Ενώ για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητο είναι να υπάρχει η αρχική απόδειξη αγοράς. Παρακαλούμε να αποφύγετε την αποστολή του προϊόντος στον κατασκευαστή του.
Δυστυχώς υπάρχουν περιπτώσεις όπου γίνεται μερική επιστροφή των χρημάτων, εάν κάτι τέτοιο είναι εφικτό. Τέτοιες περιπτώσεις είναι όταν το προϊόν δεν επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία αγοράς, είναι χαλασμένο, ή του λείπουν εξαρτήματα για λόγους που ξεφεύγουν του δικού μας ελέγχου. Επίσης, είναι πιθανό να σας επιστραφεί μέρος των χρημάτων εάν επιστρέψετε ένα προϊόν μετά από 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.

Επιστροφές

Μόλις το προϊόν σας επιστραφεί και ελεγχθεί, θα σας αποστείλουμε ένα email σχετικά με την αποδοχή ή μη του αιτήματός σας για επιστροφή χρημάτων. Εάν η επιστροφή σας γίνει αποδεκτή, τότε θα προχωρήσουμε στην πίστωση του λογαριασμού σας, είτε με πίστωση της κάρτας την οποία χρησιμοποιήσατε για αγορά, είτε με πίστωση αντίστοιχου τρόπου πληρωμής, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Οι πιο κάτω όροι πρέπει να πληρούνται υποχρεωτικά στο σύνολό τους για την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρία μας:
• Η επιστροφή / ανταλλαγή να μην υπερβαίνει τις 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης με βάση τα έγγραφα παραλαβής.
• Όλα τα επιστρεφόμενα είδη πρέπει να παραλαμβάνονται από εμάς στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν (χωρίς σημάδια φθοράς ή λερώματα) και σε κατάσταση επαναπώλησης.
• Το προϊόν πρέπει να φέρει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε κατά την αγορά του, καθώς και την συσκευασία που το συνοδεύει.
Σε περίπτωση διαφορετική με τα παραπάνω το κατάστημα μας διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχθεί την επιστροφή.
Ο πελάτης έχει πάντα την απόλυτη ευθύνη της αποστολής του προϊόντος στη διεύθυνσή μας που αναγράφεται στο Δελτίο Αποστολής, καθώς εμείς ως παραλήπτες δεν είναι δυνατό να κάνουμε αναζήτηση του πακέτου σας σε οποιαδήποτε ταχυδρομική/μεταφορική.
Το κατάστημα μας δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για επιστρεφόμενα προϊόντα που χάνονται κατά τη διάρκεια της επιστροφής. Σημείωση: Η επιστροφή ενός προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη! Μόνο στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν την εταιρεία μας και πάντα εντός Ελλάδος. Εάν παραλάβουμε δέμα με “χρέωση παραλήπτη” ΔΕΝ θα το παραλάβουμε, με αποτέλεσμα να σας επιστραφεί και να πρέπει να το ξαναστείλετε! Στην περίπτωση επιστροφής, παρακαλούμε να συμπληρώσετε την αντίστοιχη φόρμα επιστροφών.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές των προϊόντων που έχουν δημιουργηθεί κατόπιν παραγγελίας.

Αργοπορημένες ή επιστροφές που δεν βρίσκονται

Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει την επιστροφή των χρημάτων σας, παρακαλούμε τσεκάρετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό ξανά. Στη συνέχεια επικοινωνήστε με την τράπεζα που εξέδωσε την κάρτα σας, διότι μπορεί να χρειαστεί να περιμένετε μερικές ημέρες ούτως ώστε να εμφανιστεί το ποσό στην κάρτα σας. Σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει όλες τις παραπάνω κινήσεις, μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας μέσω email στο sales@tinycocoon.gr

Ανταλλαγές

Δεχόμαστε ανταλλαγές μόνο για προϊόντα που είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα κατά την παράδοσή τους. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα τέτοιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@tinycocoon.gr όπου θα σας στείλουμε οδηγίες αποστολής.

Δώρα

Σε περίπτωση που το προϊόν έχει χαρακτηριστεί ως δώρο κατά την αγορά, τότε θα εκδώσουμε μία κάρτα δώρου με την αξία του επιστρεφόμενου προϊόντος. Σε περίπτωση που το δώρο σας το έδωσε ένας τρίτος, και δεν παραδόθηκε σε εσάς από κάποιο courier, τότε θα επικοινωνήσουμε απευθείας με τον άνθρωπο που έκανε την αγορά για εσάς και αυτός θα λάβει την κάρτα δώρου και την ενημέρωση για την επιστροφή σας.

Αποστολή

Για την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να μας το αποστείλετε με χρήση ταχυδρομείου, με δική σας επιβάρυνση. Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα μεταφοράς δεν προσμετρούνται στην επιστροφή και θα αφαιρεθούν από όποια επιστροφή δικαιούστε να λάβετε πίσω.
Παρακαλούμε λάβετε υπόψιν σας πως αναλόγως με την τοποθεσία στην οποία βρίσκεστε, οι χρόνοι παράδοσης μπορεί να διαφέρουν. Σε περίπτωση που μας αποστέλλετε κάτι, παρακαλούμε κάντε χρήση υπηρεσιών όπου μπορείτε να βρείτε το προϊόν, ή αγοράστε ασφάλεια για το προϊόν σας. Δυστυχώς δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την ορθή παραλαβή του προϊόντος σας.

You don't have permission to register

ΚΑΛΑΘΙ
  • Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι